25 Mart 2013 Pazartesi

Hafta sonu filmlerii






Transilvanya çok eğlenceli bir fim canınız sıkılıyorsa, mutsuzsanız eğer sizi canlandırır. :)


Argo aksiyo dolu filmlerden biri tavsiye edilir....

10 Mart 2013 Pazar

 
 
 
10.03.2009
 
 
İlk bakış... İlk konuşma...İlk temas...İlk gülüş..
 
Ve yıllar...
 
Geride bırakılan yıllara rağmen aynı duyguları yaşamak hiçte zor değil... İnsanlarda artık sabır kalmamış, anlayış kalmamış, eskilerin formülüde bence bu... Ayrıca elindekinin kıymetini bilmişler ve fazlasını istememişler.
 
Bu gün  tanıştığımız bu özel günde bir kere daha anlıyorum bu altın formülleri :)
 
Ve 6 aydır da minik bir aileyiz...
 
Herkes yanındaki insanın kıymetini bilmeli... Değer vermeli... Sevgisini göstermeli...
 
Eşim, Hayat Arkadaşım iyiki varsın...
 
Yaşlandığımızda da bu günkü gibi yanımda olmanı istiyorum...
 
Seni seviyorum...
 


6 Mart 2013 Çarşamba

GERİİİİİ DÖNDÜÜÜMMMMMMMMMMM
 
Uzun zamandır yazmıyordummm.Ama artık burdayımmm.
 
Yazmayı özlemişim. Blogu özlemişim. Sizi özlemişim.
:)

22 Kasım 2012 Perşembe

8 Kasım 2012 Perşembe

Çekilişşşşş Varrrrr Hadi Buyrunnn


 http://kimdikibudeli.blogspot.com/2012/11/olmusuz-seksenbes-kisi-ve-bende-bir.html



Aman Tanrım :)




Bunların tipini yerim ben yaaa :D Çocuk yapasım geldi valla :))) Şunlardaki karizmaya bakın ya süper ötesi... Tabi bu çocukların anneleri kim bilir nasıldır? Evet kendimize gösterdiğiimiz özeni çocuklarımıza da gösterirsek işte sonuç bu olur :)

29 Ekim 2012 Pazartesi

Bu aralar hep bu moddayım . Biri beni durdurabilir mi? Evlilik yaramış cümlesini duymak istemiyorum artık :( Kilo almak istemiyorum :/

23 Ekim 2012 Salı

Böğürtlen Reçelli Turtam :)


Hamuru için; 
Yarım paket margarin
2 yumurta
yarım çay bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 su bardağı toz şeker
Aldığı kadar un 
Reçel, fındık yada ceviz içi

22 Ekim 2012 Pazartesi


Benim gibi işsiz güçsüz olanlara bi kombin önerisi :) Rahat ve hoş ;)

20 Ekim 2012 Cumartesi

Film Tavsiyesi :D




Bu hafta Bay S ile izlediğimiz iki film. İkisi de birbirinden güzeldi. Özellikle Prestij filminin sonunda şaştık kaldık :D Tavsiye edilir;)

19 Ekim 2012 Cuma





İlk iş başvurumu yaptımmmm :) Anadolu Üniversitesi Çağrı Merkezine başvurdum ve çok umutluyum.2 hafta içinde işe alınıp alınmadığım belli olcak. 35 kişi seçilecek ve inş bende seçilirim. Biricik Eşim ilk başvurumda yalnız bırakmadı beni ve hatta o da başvurdu. Sonuçları bekliyoruz bakalım ne olcak :) İlk iş başvurumd da böyle bir kombin seçtim... Bu cekete bayılıyorummmm ;)

17 Ekim 2012 Çarşamba


Adam Fawer'in olasılıksız kitabını beğendiyseniz eminim bu kitabı da beğenirsiniz. Soluksuz bir şekilde okudum bitirdim bu kitabı ve gerçekten çok etkileyiciydi. Çeşitli duygularla karşısındaki insanların düşüncelerini sezip kendi duygularını onlara yönlendiren empatlardan bahsetmektedir.  Bu gerçek hayatta da böyle değil mi ? Karşınızdaki insana nasıl yaklaşırsanız karşılığını o şekilde alırsınız. Bu arada kitabın kalın olması gözünüzü korkutmasın ilk 100 sayfadan sonra 500 e nasıl gelindiğin anlamıyorsunuz. Edebi bir roman okumaktan çok bilim kurgu filmi izliyor gibi oluyorsunuz:) Şiddetle tavsiye edilir... :D

15 Ekim 2012 Pazartesi


Balayımızdan minik kareler... 4 yılın ardından birbirimize kavuşmanın verdiği mutluluk ve düğün stresini atlatmanın rahatlığıyla nefis bir tatil oldu. :) Bol bol yedik içtik kafayı bulduk :D Güldük eğlendik:D Aşk dolu bir tatil yaptık:) İyiki varsın eşim benim :) Herkesin aradığı mutluluğu bulmasını diliyorum ...


Hemen yapmak istiyorummmmm !!! Çok beğendimm yaa :) Muhteşemmm...

Balayından bi  kare :)

6 Ekim 2012 Cumartesi


Bekar tüm kız ve erkeklarin yanı sıra evli olan bi kaç kişide adını yazmamı istedi ve sonuç tuhafff çok tuhaffff :D evli olanların isimleri silinmiş :D




Veeee Evlendikkkkk :)))))

Uzun zamandır yazamamıştım. Düğün hazırlıkları, çeyizdir, ev kurma telaşıdır derken herseyi atlattık . 4 yılın ardından mutlu sona ulaştık... Darısı tüm bekarların başınaa.... :)

15 Haziran 2012 Cuma




Eskişehir'e ilk adım attığım günü hatırlıyorum ve kendime çok gülüyorum.Etrafa yabancı yabancı bakmam, içimdeki o korku, o heyecan, o mutluluk... Üniversiteye başladığım o ilk günler az ağlamadım.Hep çıkıp gidesim vardı... Herşeyi bir kenara itip gidesim vardı... Ama hayatımın aşkını bulunca bütün düşüncelerim değişti. Okul daha bi güzel gelmeye başladı:D Sayende dolu dolu bir 4 yıl geçirdim bay S. Bu 4 yıl boyunca her zaman yanımda oldun, benden desteğini, sevgini esirgemedin. Sana herşey için çok teşekkür ediyorum Sevgilim. Eskişehir bana seni kazandırdı!